ännu en lista

 
Tre namn jag går under: Josäfin, Josse & Jossbert
Tre ställen jag bott på: Enköping (i know ew) (sry if u r enköpingsbo) & Örsundsbro. Bara bott på två platser. 
Tre saker jag brukar dagdrömma om: Framtida lägenhet, episka äventyr och ett jobb jag trivs med.
Tre saker jag tycker är viktigt: Vänner, Värderingar & Att leva i nuet
Tre saker som jag alltid bär med mig: Min mobil, en hårborste och in case of emergency deo haha.
 
 
Tre ställen jag arbetat på: ÅF, Ackes Färgcenter & ICA
Tre saker jag brukar tänka: Jag är trött, Jag är hungrig & Jag vill hitta på något asap.
Tre saker jag vill ska hända innan året är slut: Att jag ska ha en plan, Massor av episka resor & mer bilder att skriva ut än någonsin
Tre plagg jag saknar i min garderob: Den perfekta bikinin, fler party-toppar och roliga kjolar.
 
 
Tre saker som doftar underbart: Nybakade kakor, the bodyshops produkter & varma sommarkvällar
Tre saker jag älskar att se: Gamla bilder, serier och solnedgångar
Tre ställen jag varit på/i: Amsterdam, New York & England
Tre saker jag älskar att äta: Sushi, Pasta & Skaldjur.
 
 
Tre saker jag brukar säga: "Hatar när det händer", *massa svordommar* & "svin"
Tre grejer jag älskar att göra: Spontan äventyra, äta god mat och fika.
Tre saker jag ser fram emot: Min födelsedag, sommar och varmare tider & resor!
Tre personer jag tror kommer svara på denna lista: Tycker att de som vill ska sno den!
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh älskar listor! Alltid lika roligt att läsa!! ;)

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-01-26 @ 20:54:50
URL: http://hlyrs.blogg.se
Postat av: Freia

HAHAHAHA jag bor i Enköping, håller med eww

Svar: hahahahah!
Josäfin

2016-01-27 @ 14:06:51
Postat av: Josephine

Jätte fin blogg du har, lycka till med den och allt annat, kram :)

2016-01-28 @ 10:58:23
URL: http://josephineslifee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0