bästa med att vara ensam hemma & livsfarliga uppdrag

• fyra bilder från fyra jävligt bra sommarkvällar; summerburst avslutning, ridtur i solnedgången, äventyr under pride-helgen och martins överraskningsfest 
 
Hejsan! Kom hem sent igår (jäkla muppar som inte vet vad en klocka är säger jag bara) och pallade inte skriva något inlägg klockan 9 på kvällen. Igår var en spännande dag, började med att man vaknade upp till plusgrader och isgata. Var så snäll att informera min familj som var påväg hem från spanien att dagens väder erbjöd 5 plusgrader, slask och is så långt ögat kunde nå, välkomna hem. Sedan kom jag till jobbet och var livrädd, jag skulle nämligen få lära mig göra smörgåstårte-beställningar. Aldrig varit så rädd, man ba VET NI VEM JAG ÄR ENS?! Jag stoppade min systers födelsedags kladdkaka i grillen. I GRILLEN. För att den aldrig blev klar i ugnen, så jag stoppade in den i frysen och glömde den. Jag har haft sönder ugnen x antal gånger och kan bara laga rätter som innehåller pasta. GE MIG INTE SÅDANT HÄR ANSVAR!!! Gick rätt bra dock, blev lättad när de sa att jag inte skulle behöva dekorera den. Eftersom att jag gick estet skulle en kunna tro att jag skulle vara bra på sådant men NEJ. Idag är min sista dag på ÅF och jag grät av lycka när jag insåg att jag kommer slippa gå upp innan klockan 6 någon mer dag för att hinna till jobbet. Ren och skär lycka alltså.
 
Annars så rullar livet på. Mina föräldrar är hemma igen och friden är slut i vårt hus. Älskar att vara ensam hemma med hundarna. Vi ba myser och ser på serier. Bästa med att vara ensam hemma är väl ändå att man kan ha högt ljud på TV:n hela tiden, äta när man vill och vad man vill samt att man kan städa i sin egen takt. Pallar jag inte plocka ur diskmaskinen på förmiddagen kan jag göra det på kvällen utan att någon ba VARFÖR ÄR DET DISK I DISKMASKINEN. Och nu när vi ändå är inne på världens längsta inlägg om ingenting måste jag bara berätta veckans hittils roligaste: Tindra - våran hund - somnade på kanten av min säng. Efter ett tag så lägger hon sig på rygg och ligger så en stund fortfarande vid kanten. Sedan så ser jag i ögonvrån hur hon börjar rulla över mot kanten och jag ba kastar mig fram och fångar henne i luften!! Vad gör hon ens?! Höll på att skratta ihjäl mig, hennes min när jag fångade henne, hon stensov ju! Sjuka hund, sov på normala platser om du inte har någon koll hahaha! 
 
• fyra bilder från fyra jävligt bra sommardagar; heldag i stockholm med fridays, första skritten med amigo efter fången, fika på årummet & spanien •

Kommentarer
Postat av: Johanna Utterberg

Som du säger, så skönt och vara hemma själv ibland då man bara kan göra som man vill, det tyckte jag också när jag bodde hemma! :D

2016-01-27 @ 14:36:25
URL: http://johannautterberg.blogg.se
Postat av: Tuva Björnwall

Åh sommar <33

2016-01-27 @ 16:08:23
URL: http://nouw.com/fattagaloppen
Postat av: Nicole

Å Sommar! Vill ha de nuu :))

2016-01-27 @ 17:51:40
URL: http://Nouw.se/Nicolees
Postat av: Ellen

Vilka underbara bilder!

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-01-28 @ 07:16:31
URL: http://ellenshorselife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0