how did we end up in my neighbors pool; upside down with a perfect view?

 
På önskan från min släkt som säger att jag måste önska mig saker i födelsedagspresent. Haha närå men det enda jag behöver är egentligen skorna, dock verkar jacsons ridskorna inte säljas längre?? Jag som verkligen behöver nya, mina är inne på sista refrängen. Kanske behöver (vill ha) det perfekta mörk-lila läppstiftet. Sen fortsätter jag önska mig flytta-hemmifrån-saker. Älskar ca allt från H&M home, lite hintar ovan haha. Samt Åhlens grejer. Led-ord: roséguld, palmer, annanaser, kaktusar och marmor. Typ. Haha och la till en kaktus för tycker dom är så fina hahahaha. I skrivande stund kom jag även på att jag är i behov av ett par nya hörlurar som inte glappar samt ett nytt lakan till 120 säng (gärna svart eller något roligt)Har även denna från julas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0