how the wine plays tricks on my tongue but you don't seem to change when you stuff all of your feelings with drugs

 
Två dressyr-bilder på Amigo från idag. Perfekt form på första bilden och lite svagare på andra dock. Tränade dressyr på banan idag när den äntligen tinat upp så vi slipper luffsa i skogen. Tror jag ska satsa på en dressyr-karrär, dagens pass var verkligen super! Han har ju så mycket kapacitet nu när han blivit smal så varför inte göra det bästa av det!! Jag har ju dessutom perfekt längd för en dressyr-ryttare, blir han smalare kan jag nästan få benen om magen och komma åt ordentligt. Vad tror ni?? Skulle ni alla fortsätta följa bloggen om vi bytte inriktning mot OS i dressyr?! Jag tror stenhårt på den här, det kommer bli grymt. Fler glamorösa dressyr-bilder kommer snarast, medan får ni gärna tipsa om dressyr-tränare som kan hjälpa oss till toppen!! 
 
 
(obs är ej seriös ponnyn bara slänger med huvudet av lycka och har ca 50 bilder som ser ut som rollkur hahaha)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Härliga bilder. Jag tycker du ska göra det du tycker är kul, vill du satsa på dressyr-karriären så gör det! :)

Svar: Hahahha njaaa
Josäfin

2016-01-28 @ 17:32:15
URL: http://nouw.com/sigridalicia
Postat av: amaanda

ni strålar av glädje båda två allaafall! :D härligt att se!

2016-01-28 @ 22:59:35
URL: http://www.amandasvedberg.se
Postat av: Anonym

Blev så rädd när jag läste början ..

Svar: hhahhahahahah
Josäfin

2016-01-29 @ 15:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0