"I’m not talking about me." — Scott thinking other people have it worse than him even when he literally died

 
Hej, ni som följer mig på snap vet att jag haft mega-problem med mitt internet. På riktigt, fick typ ett psykbryt. Var typ fem år sedan det var så illa. Brukar alltid funka med att starta om raoutern eller datorn men inte igår. Såklart funkade det perfekt när jag gick ner för att göra dipp och poppa popcorn och inte alls när jag sedan skulle streama teen wolf. Så ha i antagande att jag fick se avsnittet i tre etapper pga internet haha! Men over all tyckte jag att det var en svag start. Rörigt, hoppigt och bara allmänt svagt. Kändes som att ploten som den slutade på inte fortsattes på utan att de vore som en ny säsong?? Om ni förstår hur jag menar. Bästa var typ när Chris Argent dök upp. Så nä, ingen superstart måste jag säga, kanske fick för höga förväntningar ändå. Tycker för övrigt att hela storyn med dread doctors är rätt svag, är mest taggad för att få se mina babys on screen. Dock är ju ploten med Theo helt okej, gillar tanken på highschool drama med pack vs. pack. Men nog nu, vad tycke ni alla om första avsnittet av del 2?? 

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag var jättebesviken. Jag vet verkligen inte varför jag hade så höga förväntningar för jag har tyckt hela säsong fem varit en svag säsong. Jag vill ju så gärna att det ska vara så bra som det brukade vara :/

Svar: Ja saknar säsong 2, Teen Wolfs absoluta topp!
Josäfin

2016-01-07 @ 17:16:18
URL: http://nouw.com/alicetjarnen
Postat av: Alva

Håller med, hatar de där dread doctors! Asså det krånglar till hela storyn totalt... Bättre att bara ha Theo som The bad guy ;)
Nä men over all så var det en ok start, ser ändå fram emot nästa avsnitt! Härligt med chris tillbaka i serien <3

Svar: Ja de skulle löst dread doctors i förra säsongen och nu bara fortsatt med bad guy theo!
Josäfin

2016-01-07 @ 19:22:26
URL: http://alvapalvaz.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag gillar inte själva storyn bakom säsong 5, men jag tyckte inte att avsnittet var rörigt eller att det kändes som en början på en ny säsong. Det började där det slutade liksom.
Dock så var avsnittet tråkigt och ja, inte bra helt enkelt. Men för mig, inte rörigt :)

Svar: Nja började där det slutade håller jag inte med om, varken på Lydias "future" från första säsongen eller på slutet, var ju ett mittenting på båda men förstår hur du menar! Och ja, tråkigt var det tyvärr!
Josäfin

2016-01-08 @ 10:31:43
URL: http://stoponnysarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0