let's go for a walk down easy street where you can be reborn

 
Fan vad jag överdrev igår när jag klagade på att jag skulle släppa ut hästarna haha, vaknade till och med en halvtimme innan jag behövde åka och drog upp lite tidigare. Tog med kameran eftersom att solen var framme men sen blev det jättedisigt och inte så winter wonderland som jag ville. Dessutom ville inte Amigo vara med på bild såå. Sen åkte jag hem igen för att äta lunch innan jag skulle handla med mormor. Sen var det ut i stallet igen för en uteritts-dejt med Fanny. Det var kallt och halt med jätteduktiga hästar (till och med Amigo!!). Enda missödet var när vi mötte en gubbe på skidor men det räknades inte för vi garvade hela vägen hem. Han såg oss inte och hade musik i öronen och såg oss inte (?!) förrens våra hästar var helt vettskrämda. Sedan började vi prata med honom och bara antog att han stängt av musiken i headsetet men nja. Konversationen var ca såhär:
 
Gubbe: Oj, blev dom rädda?
Vi: *nej dom gillar att skena* Ja dom är lite rädda.
Gubbe: Ska jag vända?
Vi: Nej stå still där så går vi förbi dig!
Gubbe: Okej! *börjar åka frammåt*
Jag: Stannar där du står istället!
Gubbe: *fortsätter åka mot oss*
Hästar: *livrädda*
Vi: STANNA!!!!!
Gubbe: Oj, är de rädda?? Ska jag vända?
Vi: STÅ STILL
Gubbe: Okej! *Vänder sig om och åker någon annanstans*
Vi: ??? HAHHAHAHAH WTF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0