now I'm down to my skin and bones, my baby listens to me on the phone

tre år sedan dessa bilder togs idag, tack facebook. 
 
Nu börjar livet igen med massor av jobb med massor av heldagar men hoppas att bloggen inte ska lida för mycket tills det blir ljust igen haha. Har ju massor av lediga dagar egentligen, gillar ju bara att överdriva. Igår var en seg dag, var så trött. Började jobba klockan tre men valde att dra till stallet på morgonen iallafall. Sedan låg jag i sängen och slog ihjäl tid med att dega tillsammans med serier och te tills jag behövde gå. Så sjukt skönt med halvdagar!! Passar så sjukt bra när man har en häst som måste röra på sig. Aja skrev detta igår (hahah nu??) och håller på att somna så blir kort idag. Mitt sovsällskap för kvällen är te, ett serie-avsnitt samt en mysig hund som senare i natten blir ytters omysig då den promt ska sova mitt i sängen vilket endast ger mig valet att göra akrobatiska skonter runt den när jag behöver vända mig mitt i natten.

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Härliga bilder :)

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-01-05 @ 07:45:59
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0