take me back to the basics and the simple life

 
Bring the yellow outfit back!! Nej men på riktigt, hur fin är den inte! Vi har iallafall varit ute och busat i 12 minus och jag förfrös alla fingrar och tår - där fick en för att man velat ha riktigt kall vinter med massor av snö. Amigo var glad iallafall och lite på bushumör! Var dock lite halt under så vi tog det så lugnt det gick haha. Kunde inte hålla mig från att galoppera en raksträcka i varje varv också för Amigo blir ju såå glad! Så fort man bryter av så bara ruskar han på huvudet och frustar! Eller ah okej en gång den andra galoppen avslutades med en typisk Amigo-bockning. Men mysigt iallafall!! Bra ledig dag (vet inte varför denna dag känns mer "ledig" än mina andra bara för att den är röd men) och ska försöka övertala mamma att vi ska avsluta den med popcorn och dipp. Hon har sagt att vi får se om pappas gryta är god eller inte haha! Han har gjort jätte-stark mat i typ en vecka nu (jag gillar stark mat men liksom ALLA DAGAR?!) och lagt i starka korvar och alla är trötta på stark mat så jag tror jag har ett case. Sen ska jag se teen wolf också, är lite taggad ändå (saknar mest mina babys men okej) eftersom att den ska vara som säsong två så vi får se! Spännande, ska langa lite mer av bilderna mamma tog idag också! 

Kommentarer
Postat av: my

Så himla fin i gult :D

Svar: ÄLSKAR GULT :DD
Josäfin

2016-01-06 @ 15:39:29
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: a n n i k a

Så fina bilder :D

2016-01-06 @ 16:53:45
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0