trying hard not to fall on the way home

Slänger in ett shitty-collage med senaste mobil-bilderna. Nyår, en mysig ritt med Amigo och gårdagens monopol-kväll hos Felix - som var krig redan när vi skulle bestämma vem som skulle börja haha. Så ledsen att jag inte har fler (eller ah bättre) mobil-bilder från nyår! Gömde min mobil i väskan för att Tony Erwing bara tog den och skrev i alla chatter om rumba såfort jag lämnade den framme haha! Annars har jag också jobbat, druckit massor av te och sett en halv säsong av One Tree Hill. Har nämligen hört att den ska vara världens bästa serie såå let's give it a shot. Ska strax upp till Amigo och sen invänta en tid för att dra in till stan och fika. Söndag i sitt esse alltså haha. Är så seg, vill typ två dagar med bara ligga i sängen och sova innan jag måste göra saker igen. Men först stallet, sen duscha. Känner mig så sjukt ofräsch hahaha, har längtat efter att duscha sedan jag vaknade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0