who are these people? i just woke up in my underwear

 
Kände att bloggen behövde lite galaxy-taco bilder idag. Snackade skit, såg på youtube videos och käkade tacos stog på schemat igår. Idag ska jag städa, få huset i party-moode och ta en sväng upp till stallet innan vi ska fira in min födelsedag! Så taggad!! Ska också försöka mig på att laga en fancy middag (böner och lycka till-kommentarer mottages vänligen) innan mina tjejer rullar in. Ska försöka få lite bilder från stallet (även om vädret är ew) men annars så ses vi imorgon igen när jag och mina vänner vaknat till liv. Nu: Pynta, städa, plocka ut en outfit och börja laga mat. Wiiii let's get going!

Kommentarer
Postat av: Alma Lindberg

Kan inte du slänga upp ett inlägg med ship-s från dina favvoserier? <33

Svar: Det kan jag göra!! :D
Josäfin

2016-01-23 @ 17:36:44
URL: http://nouw.com/almalindbergg
Postat av: Louise

Så härliga bilder!

Svar: TACK :D
Josäfin

2016-01-23 @ 17:37:21
URL: http://louiseamanda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0