and I might as well write the words right on my face

 
Idag var vi uppe tidigt och åkte upp till stallet så att vi skulle hinna löshoppa innan mamma åker till spanien imorgon. Amigo var jätteduktig och allt gick jättebra! Var inte jätteroligt väder dock så bilderna är väl inte on point men vafan har inte haft nya Amigo bilder på hundratio år!! Vi hoppade några gånger och sedan gick vi en liten promenad, mysig morgon ändå! Iallafall när mamma får springa runt med honom haha, jag är så himla ... seg på morgonen?? Alltså det är som min kropp inte hinner vakna när jag måste göra något "ansträngande" (haha, kan typ vara att sätta sig och slå av larmet vissa dagar) tidigt; mår illa, blir yr, tung i kroppen, kallsvettig osv. Sjukt konstigt. Måste typ sitta framför datorn och äta frukost en timme innan haha. Aja, ska jobba resten av dagen och imorgon är jag flygplats-skjuts innan jag och mormor ska försöka hinna shoppa innan sista veckodagens jobb!! Alltså är löjligt taggad på 3 dagars helg, fy fan!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jättefina bilder tycker jag. Och vad skönt med långhelg, hoppas du får det riktigt bra :)

2016-07-13 @ 10:57:28
URL: http://www.sannajohansson.com
Postat av: Fanny

Han är så fin, Amigo!

2016-07-13 @ 11:02:41
URL: http://stoponnysarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0