but i'm a 90 bitch

 
Åhh, är det bara för mig blogg.se är super buggigt just nu?? Sidan hänger sig hela tiden och ibland går det inte att ladda upp bilder osv? Aja, därför jag uppdaterat dåligt, hatar att använda appen. Särskilt nu eftersom att jag hatar uppdateringen. Aja har haft en superbra helg!! Som jag sagt innan så firade vi Thea i fredags och hade så himla roligt! I lördags var det 90-tals fest och får jag säga det själv var årets sommar-fest lika rolig som alltid! Förutom att tjejerna förlorade i kubb - IGEN!!! Ahhh så arg juu! Vi började så bra sen gick allt åt helvette. Men alla samlades i sina bästa 90-tals kläder, vi badade, beställde 6 familjepizzor (och åt upp allt???) och bara hade så himla kul! Har tagit massor av bilder som ska bjudas på samt fler bilder från Alex. Har även en video som jag hoppas ni ska gilla som jag ska redigera idag!! Ahh, hoppas den blir bra!! Annars ska jag ut och rida en sväng, fånga pokémons (haha) och chilla innan jag ska iväg och jobba. 

Kommentarer
Postat av: Miss Baby Peaches

Det buggar som fasen och har gjort i flera dagr för mig. Nu verkar det dock ha lugnat sig lite.

Jag gillar inte heller appen efter uppdateringen, den är värdelös!

Svar: så himla tråkigt, tyckte inte att det var något fel på appen innan uppdateringen??
Josäfin

2016-07-18 @ 13:27:34
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åh, gud vad kul med 90-talsfest! Ser sjukt mysigt ut :)

Svar: Var så himla roligt!! :D
Josäfin

2016-07-18 @ 13:36:37
URL: http://linneahagstroom.webblogg.se
Postat av: Miss Baby Peaches

Jag håller med, var inga fel på den alls! Förstår inte alls varför de skulle på och göra om den! Visst, hotta upp den men inte byta ut den helt.. Nej, tummen ner för den!

2016-07-24 @ 20:06:17
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0