allmänt serie-kaos denna sommar

 
Måndag: 
Tisdag: The Fosters, Mistresses, Devious Maids
Onsdag: MTV Scream, Pretty Little Liars, Dead of Summer
Torsdag: 
Fredag: 
Lördag: 
Söndag: 
 
Okej så vart är alla mina serier nu när Orphan Black och Game of Thrones är slut? Jag har sex stycken serier (och såklart orange is the new black som jag försöker att inte stress-kolla) (hahahah han stress-kolla klar innan detta inlägg ens nådde en publiciering) och alla ligger på tisdag eller onsdag?? VAFAN SPRID ER!! Har jag missat några?? Har börjat sett en ny serie som heter Dead of Summer men första avsnittet var inget direkt att hänga i granen - lär se ändå eftersom att det typ inte finns andra?? Teen Wolf har ca 0 uppdateringar och flera av casten vet inte om de ska fortsätta?? KAOS. Sedan verkar Sense8 komma tillbaka 2017 istället för sen sommar eller höst iår och Jessica Jones verkar också komma tillbaka runt tidigt 2017. Enda positiva jag fått höra är att Shameless verkar komma tillbaka till hösten - men denna sommar?? Katastrof?? Eller ah, många saker detta år har varit katastrof. Faking It la ner, Please Like Me har inte fått en ny säsong än och allmänt har detta serie-år varit sjukt kaos.Längtar typ till tidigt vinter 2017 mitt i sommaren - tragiskt, hur hamnade vi här? Vilka serier ser ni i sommar?? Har jag missat någon - please tell me! 

Kommentarer
Postat av: Amanda & ridtravaren Lilleman

Åh jag och min sambo har precis börja kolla på Orphan Black på netflix. Dör!

Svar: så himla bra!! :D
Josäfin

2016-07-06 @ 11:08:43
URL: http://bagheeraomalley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0