#creepypodden

 
Har tipsat om denna förut men är värt att göra det igen! Nämligen min favorit-podd (eller ah, ca den enda podden jag lyssnar på), nämligen Creepypodden! Jack Werner står med flera bakom podden som pratar om allt ifrån spöken till monster till mysterier och gamla legender, förvinnanden och annars - tja - creepy. Avsnitten kommer ut varje måndag och innehåller allt ifrån gamla klassiker till lyssnar-historier. Alla historier ha bra uppläsare och sätter verkligen en bra stämning till lyssnaren, bara nu senast när jag var i spanien var detta vad som spelades i mina öron varje dag på stranden. Jag hade mina förutfattade meningar innan jag började lyssna med oj så fel jag hade! Även fast jag inte blir särskilt rädd för historierna (bortsett från "okända varelser vid vägkanten" i jul-avsnittet som alltid kommer upp i tankarna när man kör ensam på natten haha) så är dem otroligt intressanta, spännande och creepy som podden säger. Så gillar ni spökhistorier och liknande - ge den en chans HÄÄR! Finns även i Sveriges Radios app så att man kan lyssna i mobilen, avsnitten går dessutom även att lägga offline - perfekt för semestern alltså hehe. Om ni redan lyssnar, vilka avnsitt / historier är era favoriter?!

Kommentarer
Postat av: Emelie Andersson

Sv: det gör du rätt i, ska bli kul att läsa sen :)

2016-07-04 @ 19:01:48
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se
Postat av: Johanna Utterberg

Den podden har jag missat, får se om jag vågar lyssna, haha!! :D

2016-07-04 @ 19:20:08
URL: http://johannautterberg.blogg.se
Postat av: Fanny

DEN LEENDE MANNEN!!! Älskar det avsnittet så mycket! Och vet ej varför men historien om candle cove tycker jag var så obehagligt?? Man kan ju lyssna på Spotify också vilket jag tycker är skitskönt då jag använder den appen 24/7!

2016-07-04 @ 21:39:07
URL: http://nouw.com/fannybergquist
Postat av: Tilda Barkselius

Tack för tipset!

2016-07-04 @ 23:28:26
URL: http://fluring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0