I should've called you out ; I should've said your name

• jossanamigo @ snap •
 
Hej allihopa!! Igår var en seg men bra dag. Jobbade nio timmar och de släpade sig fram till stängning, skulle då direkt iväg till Fredrik som fyllde år men eftersom att jag kom iväg så sent så blev det inget. Hade varit där en halvtimme innan alla skulle sova haha! Skjutsade hem min jobbkompis Karin (eftersom att jag ändå skulle förbi om jag åkt till Uppsala) och det slutade med att vi satt på hennes terass och åt glass haha! Sedan slösade jag massor av timmar på yotube och annat skit innan jag skulle hämta Poyo and friends från krogen. Så åkte bil i soluppgången, åt donken (btw, besvikelsen på donkens chilli-cheese??? max 4 the win) och skrattade åt mina fulla resenärer. Nu är jag ledig i två dagar, sjukt skönt! Ska äta tacos ikväll och imorgon får vi se?? Ska rida ut på Amigo iallafall, nån av dagarna ska jag försöka vlogga det! Skulle det vara roligt??? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0