there's a million ways to hold on; to everything that goes wrong, the sad songs

 
Idag skjutsade jag och mormor föräldrarna till flygplatsen och sedan drog vi en liten shopping-runda innan jag skulle jobba. Så himla mysigt! Jag behövde nya jeans och sedan lite annat till helgen som bjuder på festligheter. Vi han även med en lunch (fanns vegetariska dumpling!! SÅ GODA!!) och såklart en tur till systemet - det viktigaste enligt mormor haha! Ikväll blir det lugnt, ska njuta av att få vara själv hemma tills Poyo kommer hem imorgon kväll. Imorgon är jag ledig och då har jag två fotograferingar inbokade - dels ska Alex fota mig och Amigo samt att jag ska fota lite på terrängbanan på eftermiddagen. Värsta mys-långhelgen ska det allt bli. Är som sagt löjligt taggad på denna helg!! 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag är SÅ JÄVLA TAGGAD inför lördagen, asså it's gonna be EPIC!! Förra året hade jag fortfarande jävla körtelfeber but not this time! TAGGA

2016-07-15 @ 13:19:03
URL: http://nouw.com/fannybergquist

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0