They can tell you that it's alright to be what you've become.

 
 
Igår gjorde jag (förutom att jobba då) inte så mycket för att vara en lördag. Direkt efter jobbet så lagade jag mat, blev spenat & ost-biffar från hälsans kök (så goda!!) med lite avocado-sallad och potatiskroketter innan jag pallrade mig upp till stallet. Var otroligt skönt att rida halv nio på kvällen när det bara var 20 grader och lite solnedgång. Var en halv-mysig uteritt. Första halvan var jättemysig och andra halvan var Amigo som flippa, skenade och halkade igenom lera och vägrade sedan stå still så han taktade i sidleds ÖVER (JA ÖVER?!?) ETT FUCKING TRÄD SOM FASTNADE UNDER MAGEN TYP??? Alltså inget stort träd men ändå en typ 2-3 meters smal björk?! Vafan!! Sen var det flipp hela tiden fram till vägen och då jag hoppade av och gick med honom resterande väg för att vi inte skulle bli påkörda haha. Kan skratta nu men då var det fan inte kul. Men solnedgången var fin?!?!? Aja får förhoppningsvis sällskap ut imorgon så att man kan få ha en lugn skritt-runda för en gångs skull. Avslutade kvällen hemma hos Ronja och käkade pannacotta och drack vin, rätt bra avslut ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0