a f t e r w o r k

Igår åkte jag in till jobbet, jobbade fyra timmar (lyx-dag?? haha) och sedan tog hela gänget in till Uppsala för AW! Vi hade en jätte-trevlig kväll med massor av goda drinkar och god mat. Blev sista bussen hem, skönsång för Saga som fyllde 20 där på natten och sedan somnade jag typ direkt. Vaknade idag och mådde sjukt bra tho, skönt eftersom att jag ska iväg och jobba. Hur som så var det en jättetrevlig kväll, har så himla trevliga och roliga människor jag jobbar med! Väldigt uppskattad kväll, bra start på min "semester" - är ju sista jobbdagen innan jag är ledig två veckor idag!! 

Kommentarer
Postat av: my

Men härligt :D

2016-06-18 @ 16:14:04
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0