hemma igen!!

 
Nu har vi landat i Sverige igen (eller ah vi landade igår kväll men jag är hemma på riktigt nu klockan tolv på natten) -  men vem kan vara ledsen när det första man får träffa är dessa cupcakes?? Vi käkade kyckling-pastasallad och små-firade Robert (och Thea) som fyllt år! Jag hade hittat en episk GoT tröja till Thea jag var tvungen att köpa och Robert fick en ny dator-stol av oss så att han ska slippa sitta och spela på en köksstol haha! Men egentligen sågs vi för att äta paj och se game of thrones finalen!!! ALLTSÅ DENNA SÄSONG?! Ska inte spoila men dessa två senaste avsnitt har varit så sjukt jäkla pulver bra att det inte ens finns? Har haft rysningar!! Denna säsongen har nog lätt varit min favorit, shit pommes vilken pina det kommer att bli innan nästa säsong - OM ETT ÅR!! Aja, men vi har haft det jättebra nere i Spanien som ni som följer mig på insta har nog redan fattat! Ska ta sovmorgon eftersom att jag är ledig veckan ut och sedan ska jag uppdatera er med bilder och massor av mat-tips om ni ska ner hehe. Men så länge så får vi synas!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0