i can see it in your eyes, some things you can never change.

 
Blev en uteritt innan jobbet imorse! Vi skrittade en runda i det fina vädret och det gick bra. Jag fick världens mensvärk dock, så det var inte nice. Blev lite jobbigt när han blev pigg på vägen hem och ville takta lite - aj! Ska jag rida på fredag morgon också får jag gå upp tidigt så jag hinner äta innan. Brukar få mindre ont när jag ätit? Vet inte varför. Även fast jag vet att det är olika organ så känns det som att magen blir upptagen med annat istället för att försöka döda mig. Men utöver det var det mysigt! Slapp möta både korna och robotgräsklipparen - lyckad ridtur! Amigo ville dock hälsa på grisarna haha, så sjukt söta! Kom springade emot oss och Amigo ba SHIT!!! och sen ba 'ah, fast de var ju rätt söta, får jag hälsa??'. Så nu ska jag rulla till jobbet, tre jobb-dagar kvar nu innan ledigt!! Var på det är två normala dagar och en där jag bara jobbar eftermiddagen innan vi drar på AW. Har dessutom jätteroliga planer i helgen så livet rullar på bra just nu!

Kommentarer
Postat av: Alma-Lena

Det har varit fina riddagar nu efter att snöstormen drog bort. Vackra bilder på din fina pojke och landskapet.

Svar: TACK! :D
Josäfin

2016-06-15 @ 14:13:27
URL: http://barockbloggen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0