it's too much to explain but believe me when I say

 
Kul saker att göra en fredag klockan 03.30: mejla en överklagan på ens parkeringsböter och hoppas att protectus inte är cunts. För ja, jag skickade iväg samma biljett som när jag var där i tisdags och glömde helt bort att jag inte hade samma bil och sedan kom någon stackare som var ute och jobbade 01.24 i regnet och bötade den. Men har som sagt mejlat dem och hoppas att det ska gå att lösa eftersom att jag tekniskt sett betalat för parkeringen. Aja, den som lever får se! Var iallafall hemma i Robert och Erikas låda och spelade TV-spel halva natten med massor av snacks. Massor av trashtalk, svordommar och omspel av mario kart eftersom att jag värgrade avsluta under topp 5 - bra fredagskväll! Nu ska jag strax iväg till stallet för en uteritt, snälla kan det bli fint väder för jag orkar inte mer regn. Fast nästa vecka bryr man sig inte, för då ligger jag och sippar på en drink i 35 grader hehe.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh den sista meningen lät nice!! Vart ska du nånstans??

Svar: Spanien!! :DD
Josäfin

2016-06-18 @ 14:15:53
URL: http://carolines.for.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0