we go looking through the darkest nights for the chemicals that can save our soul

 
Okej så kombinationen av ingen mat och massor av champagne är cringe-delux idag haha! Knuffade Elin över en häck (skulle nog bara putta till henne men gick från Bruce Banner till hulken), skulle "slåss" med Antonio men it back-fired så jag har fetaste blåmärket på höften och annat skit haha! Men sådan härlig dag och så fint väder?! Hängde i Uppsala och var med på Poyos utspring följt av fika och se alla flak åka omkring. Efteråt var det mottagning hemma hos oss och sedan joinade mina vänner på kvällen. Hur det gick läste ni ju ovan haha, hittade massor av klipp när vi typ står på en gräsplan och gör dirty dancing lyft i solnedgången?? Himla fin dag överlag, har åter igen fått det bekräftat att jag har så fina vänner i mitt liv! Idag ska jag göra så lite som möjligt. Typ haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0