you know you're not alone as you swim through the deep

 
Har precis tryckt en vegetarisk-ceasarsallad (bytte ut kycklingen mot quornfilé, done!) och sitter och är glad för att jag är ledig imorgon! Var så sjukt trött både igår och idag - på riktigt vad händer? Två dagar av att inte ställa klockan (vaknade tio och tolv, inte ens sent?!) och min kropp har ställt om så att halv åtta är tre på natten. Blev måndags-mys igår iallafall hemma hos Martin och Thea för att se Game of Thrones samt snacka skit. Sedan undrade Martin om vi var sugna på tårta och det var vi såklart. Så vi åkte och köpte det samt skojade att man måste göra det på nationaldagen eftersom att jag twittrat om det. Skrev ca: "Älskar nationaldagen. Hela min fb är fylld av "DELA OM DU ÄR STOLT ÖVER SVERIGE!! ♥♥♥♥" + världens pixligaste fula bild på svenska flaggan? och alla kommentarsfält är fyllda "JAG VÅGAR DELA, KALLA MIG RASIST OM NI VILL!!" och känner ba Nej Bengt-Ove ingen fucking bryr sig" och sedan började vi driva om att man var rasist mot Sverige om man inte åt tårta för att gratta Sverige på nationaldagen. Aja, ska ut med hunden och sen eventuellt iväg och fota terräng - spännande! 

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0