you were that speed train and you were still on the run

Bjuder på ett collage med bilder från ca denna tid förra året! Det bjöd på Amsterdam, rave-skivor, summerburst och spanien. Nu är vi redan inne i Juni, hur sjukt är inte det?? Är typ sommar nu?? Har så mycket kul planerat?? Idag är sista jobb-dagen denna vecka sen är jag ju ledig för att syrran tar studenten imorgon - också hur sjukt?! Ska bli så kul dock!! Hoppas på fint väder. Sedan kommer mina vänner crasha mottagningen inna vi drar ut en sväng. Annars så färgade Poyo mitt hår igår! Hon går ju frisör och jag hotade med att berätta för alla att hon har hand om mitt hår för alla hennes lärare på studenten om hon inte fixade det. Alltså det såg hemskt ut. Tanken nu var mörklila med ljuslila ombre men ombren blev typ brun-aktig?? Weird men fint blev det iallafall. Ahhh så fräsch men hår som inte är typ grått haha. Och har saknat min ombre så mycket <3<3<3 hahaha nejdå, men livet rullar på, ska försöka fixa bild på håret ikväll!! 

Kommentarer
Postat av: Divorce your horse

Vilket härligt collage, kul när man har bra saker att se tillbaka på :)

2016-06-02 @ 14:28:10
URL: http://divorceyourhorse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0