all your wishes they will sink like stones slowly down a lonely well.

 
Dyraste utgiften med Amigo: alla fucking besök hos kiropraktorn han ger mig. Red ut en sväng med mamma idag och det gick jättebra, Amigo var på bra humör och isen har börjat försvinna i skogen. Som jag skrev tidigare så sov jag som en sten inatt (idag??). Vaknade strax innan åtta och drack ett glas samarin och sedan somnade jag och sov non-stop till klockan 14. Måste ha sovit på en nerv och vaknade med lite ont i ryggen men misstänkte att det skulle vara borta till imorgon. Iallafall så fick mamma & Alyssa gå först när vi red sista biten hem för att Amigo alltid ska speeda så mycket där och han brukar alltid bli lugnare av att gå efter Alyssa (inte lika kul liksom haha). Idag tyckte han dock att det vore roligare med lite spänning i vardagen och från ingenstans så kastar han sig framåt och sparkar bakut - gissa hur det gick för min rygg som knappt pallar hans vanliga ryck?? Alltså jag bara grinade, svartnade för ögonen och det gjorde så ont så att jag trodde jag skulle kräkas. Efter att fått andas några minuter lyckades jag hoppade av och sen ledde jag Amigo vägen hem. MMM precis vad jag behövde nu, huvudvärk, svullen axel och ilningar i ryggen. Är dessutom helt slut i kroppen och vill bara sova. Det är sånna här dagar man verkligen önskar att det var tre dagars helg så jag kunde sova hela dagen imorgon typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0