i don't want your body but i hate to think about you with somebody else

 
Halloj allihopa. Jag drog troligtvis på mig en hjärnskakning när jag flög av och räddade ryggen genom att landa på huvudet. Kändes som en bra plan då liksom men har varit borta i två dagar. I söndags hade vi besök av Carina som stod i vårt förra stall och hennes man men jag orkade inte vara med så länge. Ont i huvudet och mådde illa samt otroligt trött. Fick anstränga mig till max för att hänga med när alla pratade. Sen under natten blev allt värre och igår kändes det ungefär som att jag blivit överkörd av en lastbil. Som sedan också backade tillbaka över mig. Inte nog med att huvudet dunkade och jag mådde illa av att röra mig så var kroppen som ett enda stort blåmärke samt att nacken och halsen gjorde ont nå otroligt. Så jag blev hemma från jobbet både igår och idag. Idag mår jag mycket bättre dock, bara lite stel och huvudet + nacke som gör ont. Har dock fått stallförbjud. Igen. Kommer vi någonsin komma igång igen kan man ju undra haha. Aja, det är vad jag gjort de senaste två dagarna, hoppas ni haft det bättre haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0