if i'm lost, then how can i find myself?

Igår när klockan var typ nio och jag var redo att sova typ. Nej okej, inte riktigt skulle äta ostbågar först. Men sen insåg ju en att hela guldtuben låg på splays youtube kanal och fastnade. Typiskt jag. Så kul tho, följer ju så himla många som var nominerade / där. Annars så var det en bra dag (förutom att jag inte tog värsta sovmorgonen för trodde ju vi skulle upp till stallet å fota men de regna) som avslutades med sushi efter en visit i stockholm. Idag ska jag jobba och sedan ut och dansa som om det inte fanns någon morgondag!! Bytte ju faktiskt bort mitt pass på söndag sååå heh. Men nog om det får ni väl höra sen, imorgon, typ, kanske. Tänker alltid att jag ska blogga nått på kvällen men sen hittar jag på saker eller somnar så har varit dåligt på den fronten haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0