it's better if we make them want the opposite sex;

 
Igår slutade jag tidigt, fick höra att Olof kunde ta mitt pass på söndag, var på jäkligt bra humör och önskade alla trevlig påsk på jobbet. Sen hade jag planer på att se serier, äta ostbågar och sova. Men det kan man ju göra en annan dag när man blir med-dragen på spontan middag! Vi åt på Ko Phangan och sedan drog vi vidare till Thea för att hon bakat en oreo-grej. Innan tvingade Erika oss att åka till ICA för att köpa energidryck, snacks och cola. Och ah, Caspian ville ha kvarg. Sen till Thea, oreo-snackis och spela Walking Dead till mitt i natten. Erika som fick mig att dricka en celsius drack inte sin sen och blev jättetrött medan jag (som inte pallar koffein för fem öre) försökte pusha ett solsidan marathon klockan två på natten utan större framgång. Idag är jag ledig och ska med mamma på baby-shower hos en vän! Hade planer att fota med Amigo men är dimmigt och regnar så får kanske bli på söndag nu. för jag blev ju ledig. åhhhhh jag grinar vad skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0