swear to shake it up, if you swear to listen

 
Saker idag värda att nämnas: När Johan hade chips på sin macka och kallade det "den perfekta frukosten", när Rasmus slog huvudet i cigghyllan så hela hyllan skakade (och jag såklart ropar jättehögt "NEJ MEN AJJJ SLOG DU I HUVUDET?!" så alla kunder ba wtf händer + skrattattack) och sen fick jag sluta två timmar tidigare. Så skönt ändå. Dock varit jättemycket dimma och halvregn idag?? Kunde det åtminstonde inte bara spöregnat hela dagen så att all snö försvann? Så trött på den nu. Är inte ens snö, är frusen halvsmält snö. Annars har jag typ sträckt armen och har jätteont när jag har den rak och är rätt trött dvs ångrar mitt beslut om att help a kollega out och mörda min efterlängtade sovmorgon men annars är det rätt bra. Ska se på serier och försöka att sova i tid ikväll för en gångs skull. Har hamnat tillbaka i gamla vanor när jag börjar scrolla på tumblr och sen ba försvinner tre timmar spårlöst. Okej det är inte så illa igen men typ haha. 

Kommentarer
Postat av: Olivia Rönnqvist

Byt ut texten på bilderna mot en av Troye's lyrics så får du många notes på tumblr. Hahah nej men typ

Svar: hahahaha typ!!
Josäfin

2016-03-04 @ 15:53:06
URL: http://oliviawilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0