that's okay as long as you can make a promise not to break my little heart or leave me all alone in the summer

 
Åhhh titta!! Inget på huvudet!! Åhh så glad!! I typ tre varv sen tog jag på grimman igen för att han började kännas lite busig på fel sätt haha. Kasta med benen och huvudet och jag ba såg framför mig hur han drar en bock-serie på detta hårda och isiga underlag och att vi skulle dö, typ. Var lika tråkigt att rida idag som vädret iallafall, allt är isigt och stenhårt som vi travade något varv men sen så skrittade vi (okej taktade) tillbaka en lite längre runda till stallet. Men mysigt med liiite nya bilder iallafall, även om vädret är dö-trist. Annars så har jag jobbat som sagt, fixat bröd och garnerat choklad-winderbröd så fint. Ba "titta, jag gick estet" och så gör jag konstiga krussiduller på dem. FINT! Aja, snart ska jag iväg och dricka vin och det ska bli så myys. 

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Härliga bilder!

2016-03-05 @ 18:13:49
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0