but I could tell you really love him; that's what breaks my heart

 
Bloggen dog lite igår men på riktigt så var jag mer död än levande när jag kom hem från jobbet efter 10 timmar. Var kaos sista timme och när en person som storhandlat frågar tio minuter efter stängning när vi sitter där trötta, stressade och vill hem säger "Oj, jag glömde en grej! Kan jag ställa kassen här och hämta den??". Mitt svar var "mmm." och känslan var ungefär en blandning av JAG GER UPP JAG KOMMER ALDRIG KOMMA HÄRIFRÅN och JAG SKA DÖDA DIG OCH HELA DIN FAMILJ. För på riktigt, när vi vridit om dörren så att man bara kunde gå ut så stod folk och väntade på att folk skulle gå ut så de kunde smita in. Så respeklöst, för nej jag som varit här i 10 timmar vill inte alls hem eller har saker jag ska iväg till en lördag liksom?? Så låg hemma och sov med feber typ haha. Värd lördag. Men idag var jag uppe i tid, åkte till stallet för att longera över bommar och sedan drog jag iväg till Stockholm för att möta upp mamma på Mall of Scandinavia. Vi käkade lunch och gick runt och kollade lite i jakt på student-presenter. Sedan när vi skulle hem och allt jag köpt var en iskubsform med ananaser kände jag att det nästan var tragiskt så drog snabbt in på ONLY och köpte en kofta jag kollat på. Haha har ju råkat klippa två hål i min svarta kofta när jag skulle klippa bort lappen för att den skavde på tatueringen... Riktig sopa haha. Annars blir det en lugn söndag, är så omysigt väder så blir väl film och chips! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0