but we were just two kids in a beat up car; oh I'm still driving home from the things I've done

 
Åh förlåt men kommer spamma valborgs-bilder hela veckan. 995 (!!) stycken samlade jag på mig, herregud. Allt ifrån grupp-bilder, x antal bilder på Fredrik men en kondom på huvudet, pizza-käk, spooning utanför american take away, Jackies champagne frukost, vandingen till eko, den eviga jakten på Fridas nya profilbild och bara allmänt mys!! Åh sådan bra helg jag haft. Helt värt allt även fast jag haft feber hela natten och är ca mer död idag. Idag minns vi när Roberts la sin snus i min cider, att jag erbjöd Henrik vatten men det var vodka (i know i'm satan), när Caspian försökte övertala oss att chokladkvarg smakade precis som nutella, att vi gick runt i två dagar och ropade "MACKE, RING ÅKLAGAREN" till Fredriks kompis Macke, när Linus skulle skjuta en kondom på Fredrik men den gick av och jag sa "ja det är sådär barn blir till" och när Simon däckade hemma hos Thea och vi la två mobiler med larm på honom och gömde oss i Thea och Martins sovrum så att han skulle vakna helt själv där ute under "dolda kameran" men inget kunde väcka honom (inte ens att vi begravde honom under hela lägenheten). Nej fy sådan underbar helg. Hoppas eran var lika bra! Nu är det tillbaka till verkligheten och snart dags för jobb. Nej fy fan, skulle behöva sova i ca en vecka känner jag haha. 

Kommentarer
Postat av: my

Asså faaaaan vad HÄRLIGT!!

2016-05-03 @ 15:33:45
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0