glömde posta förra veckans "veckan"-lista

 
Veckans TBT: När jag råkade skapa översvämning vid kaffe maskinen på jobbet och medan jag svabbade så kom jag ihåg när vi skulle ha ett galet nattbröllop i sommras och Robin skulle vara Max bestman men sen så råkade Max spilla ut gammalt skurvatten över Robins golv och Robin blev arg så då sa Max att Robin inte skulle få vara hans bestman längre. Haha good times.
 
Veckans Mat: Har som sagt ätit massor med vegetariskt om min mage är så glad! Ska skriva ett inlägg om det sen osv, men har bland annat gjort falafel med potatissallad, halloumi burgare och champinjon burgaren. Har även soja-korv hemma osv, och ska köpa hem ICAs vego-nuggets och käka med pommes i veckan tror jag! Ska uppdatera om dem var så goda som jag hört haha. 
 
Veckans Hjälte: När - mitt i "rusnings-trafiken" - en gubbe lämnar alla sina varor för att prata med sin kompis. Dels så tror jag han kommer glömma dem men vill också att han ska packa dem så att jag kan skicka ner någon annans varor där. "Ursäkta, kom ihåg dina varor!" sa jag men jag tror inte han hörde. En liten kille ställer sig då och skriker "HÖRRU DIN GUBBE!! DU HAR GLÖMT DINA SAKER!!". Föräldrarna såg ut att skämmas och jag ba "u go glen coco!!" 
 
Veckans "Jag Ger Upp": När vi redan förlorat en kubb-match och nu i nästa måste kasta ner två pinnar annars får ju andra laget stå där och kasta. Såklart missar vi den längst fram, nästan vid linjen, och Elin vänder sig om och skriker "JÄVLA HELVETES SKIT NU FÖRLORAR VI IGEN" - vi är inne på rond två haha.
 
Veckans Konstigaste: När en kille randomly kommer fram på krogen och säger att jag filmat honom? "EY DU HAR FILMAT MIG TA BORT NU" - man ba va?! Hade filmat en halv sekund på Fredrik som såg ut att lyckas haffa och sedan bara Elin. Jag visar filmen men ändå så säger han "Jag såg att du filmade mig jag vill att du tar bort den nu!!" varpå jag tröttnar och ba "Nej som du ser har jag bara filmat Elin, om du var lika snygg som henne skulle du också vilja vara med på film"
 
Veckans Legend: Anna på Flustret i fredags! OH MY GOD, kan vi bara att vi tappade bort Fredrik och Elin och jag ba "vi går och letar" och Anna ba "HOOKAR DOM DOM ÄR DET DITT FEL" och jag ba "wtf hahahaha varför skulle dom göra det??" och sedan när vi går iväg går Anna efter mig och skriker "DITT FEL DITT FEL DITT FEL" hahahahha! #werthers-vodka-made-this-happen
 
Veckans Argaste: När jag och Elin sitter på sista nattbussen hem och en grupp gubbar kommer på bussen och börjar ropa "Tjena brudar!!". Varpå jag svarar någon "Mm hejdå" och vägrar titta på dem för att få dem att dra. "Fan vad bitchiga dem är" hör man följt av "Men där är ju hon som jobbar i kassan på ICA!!" - fick typ psykbryt. Vad i helvette? Önskar jag hade kollat på dem nu i efterhand så jag visste vilka de var. "Nej men tjena! Trakasserade du 30 år yngre tjejer på bussen även denna helg?" typ. Gillar ändå tanken att bara för att jag är trevlig när jag är på mitt jobb så ska jag också tydligen vara trevlig när typ 50+ åriga gubbar ropar efter en på bussen fastän man tydligt visar att man inte vill ha med dem att göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0