hey, nothing lasts forever I just gotta tell it to myself so one day I can wave it; sayonara

fan vad jag tycker om dessa alltså ♥ ♥ (ft. nya anna hahhaha)
 
Åh vilken guldkväll igår alltså!! Efter jobbet rullade jag, Elin och Anna hem till Fredrik för att dricka cider och vin (eller ah vi drack för det mesta men Fredrik spillde ut en massa också för han har tydligen inte en öppnare så öppnade sina med en skruvmejsel? ni kan ju tänka er hur det gick). Sedan var det dags att dra ut och dansa!! Flustret, Rebecca & Fiona samt gratis inträde - kan det bli bättre?! Har inte varit på flustret sedan vår skiv-vecka för typ två år sedan - sjukt ju!! Saknat flurran fan. Synd att de ägnar denna klubb till gamla människor i vanliga fall haha. Sjukt bra kväll, dansade sönder fötterna typ - man vet att det blir en sådan kväll när det första som händer är att de drar av två Silvana Imam låtar på rad. Träffade även två tjejer i toakön varav en fyllde år så vi sjöng ja må hon leva och sedan lovade jag att gå upp på scenen 01-08 (då hon föddes) och säga "det här är till tjejen jag träffade i toa-kön för en timme sen, JA MÅ HON LEVA" haha. Vi tappade även bort Anna och när jag letade efter henne på toan mötte jag en tjej som tappat bort sina kompisar, hon ba "jag tycker vi två ska gå ut och dansa nu!" så jag tog med henne och sa "jag hittade inte Anna men det här är nya Anna nu". Sen fick vi bråttom till bussen för Elin skulle promt rappa till hela can't hold us och därför han vi inte äta chilli-cheese. Lite tragiskt. Sedan lackade man på bussen pga 50+ gubbar som tycker de är kul att ropa på en på bussen men det såg jag att drunk-Josäfin skrivit ett inlägg om när hon kom hem fyra på morgonen (prioriteringar) och var arg, kanske skickar upp det sen för är ganska störande och sjukt. Men dem kan man ju skita i när man haft en guldkväll med sina bästa cupcakes!! Nu ska jag och mina stackars utslitna fötter till stallet och springa runt på banan, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Ellen Delin

Låter så kul!!!

Svar: verkligen så kul!! :D
Josäfin

2016-05-21 @ 15:06:41
URL: http://ellendelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0