it was all the same, all my pride and shame and she put me on my feet.

 
Dagens känsla: Zombie. Not even redbull could wake this shit up. Gick om något från zombie till bara supertrött. Känns som jag har glas-splitter i ögonen.
 
Dagens beskrivning med tre ord: Pollen. Suger. RÖV. 
 
Dagens väder: Är typ sommar, alltså va?? Märks tydligt att april är slut, är redan varmt och varvar inte sommar, höst och vinter på samma dag. 
 
Dagens standard: Jag och Johan går och rekar kylen och kollar vad som finns att äta varje morgon-rast. Idag gjorde vi bra fynd, fanns massa smörgåstårta.
 
Dagens borde göra: Alltså borde verkligen tvätta håret, men alltså jag är så trött. Ska dock tvinga mig ut i kvällssolen på en promenad med hundarna. Sen sova.
 
Dagens tagg: Beställde nyss ett nytt skal till min nya mobil!! Spännande, lite annorlunda men endå liknande de andra jag alltid haft. Hehe 
 
Dagens craving: Just nu cravar jag sömn men i matväg är jag jättesugen på glass!! Nån som vill typ göra glass-buffé med mig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0