stay with me, baby stay with me; tonight don't leave me alone.

 
Hahhaha alla mina senaste bilder i mobilen är mat. Ovan kan ni se potatissallad med avocado och soja-korvar samt spenat-pasta (pasta, spenat, fetaost och parmesan). Igår var en världigt seg dag, så game of thrones och chillade hela förmiddagen och sedan var det jobb. Är dock taggad på kort vecka och stänger bara en (!!) dag denna vecka! Sedan är jag ledig på fredag för att syrran tar studenten. Annars har jag börjar kolla på MR. ROBOT samt fick världens spel och försöker organisera en grönalund resa i helgen om jag får med mig några haha! Vet inte vart det kom ifrån, fick bara värlens sug. Jobbar hela dagen idag och sedan ska jag till stallet med Alex!! Vi ska fota lite så ska bli så kul! Lite nya bilder är alltid bra, dessutom är ju Alex så himla duktig, är ju ett bra tag sedan hon var ute nu. Först för att Amigo fick fång och sedan gick hon och föll av en häst hon hjälpte till att rida och bröt sönder armen! Jag ba "nej, är det foto-armen??" haha. Men nu är den bra igen så imorgon drar vi ut runt kvällen!

Kommentarer
Postat av: Cassandra Haraldsson

Det ser supergott ut! :)

2016-05-31 @ 08:30:03
URL: http://sensor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0