we stole the gold and made the day

 
En bild från gårdagens promenad, mormor skickade med årets första rabarberpaj och en från idag när jag försökte rida på banan. Var dock alldeles för varmt, är 25 grader i skuggan och Amigo var redan slut och svettig av att bara gå i hagen. Kändes hemskt att tvinga honom att springa när han var så trött så skrittade bara hela passet och övade lite riding utan halsring. Annars har jag legat i solen och lyssnat på creepy-podden och det är ungefär vad jag gjort idag. Är så trött och seg av värmen jag också. Så sjukt varmt ju, är inte mentalt förberedd på detta!! Ska klämma ner mig i långbyxor och dra till jobbet snart, inte jättetaggad men efter ska jag iväg till Thea och se game of thrones så det får gå haha! Kommer upp en vlog ikväll jag hoppas ni ska gilla men annars ses vi imorgon. Kom ihåg att dricka massor av vatten så ni inte dör i värmen nu hörrni, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0