and ain't no uptight sucker gonna tell me how to live my life.

Hejsan, sådär på kvällen. Idag har varit en väldigt slapp dag måste jag säga. Så skönt eftersom att jag ska jobba på typ 10 timmars pass nu fredag och lördag. Har beställt en sen födelsedags present och min första julklapp på förmiddagen tillsammans med frukost och Modern Family. Har också varit och fotat Poyo och hundarna på eftermiddagen när solen kikade fram och sedan pulsat efter hästarna i mörkret. Jäklarna vägrar ju komma in! Eller ah, Ella vill in men inte Amigo och hon vill inte lämna honom. Sedan när vi väl var påväg blev man ju ivägdragen av Ella och fick pulsa igenom snön istället för att gå i spåren. SÅ. KALLT. Blev sedan ett varmt bad, en ansiktsmask och mat. Spenatfalafelrulle med sallad plus ett glas citronvatten med hallon - så gott! Sen så har jag ramlat ner i ett buffy hål igen (alla mina serier går inte denna vecka - kaos) så håller på att se om säsong tre för att det var ett tag sedan. Insåg också att jag inte kom ihåg mycket av säsong 2 så borde sett den först men aja, får ta den sen. Är ändå jul och serie-uppehåll snart igen hahaha. Nej skämt åsido. Eller ah inte. MEN NU!!! Ska jag se please like me säsong 4 premiären och dricka te. Gonatt!!  

Kommentarer
Postat av: Julia Johansson

Mums så god maten ser ut! :D

2016-11-10 @ 21:47:20
URL: http://juliagjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0