baby even when we're miles apart, you'll always stay inside my heart

 
Började dagen klockan fem med att skjutsa mormor och morfar till flygplatsen. Är lagom trött idag alltså haha. Stannade förbi hemma och åt frukost framför ett Buffy avsnitt innan jag drog iväg till stallet. Kallt och halt men med fint väder - så det blev en uteritt. Amigo var pigg och glad men himla snäll och lyssnade jättebra! Så himla snäll när vi går hem, superpigg men ändå kan jag bara använda halsringen och han lyssnar. Resten av dagen blir jobb och ett stopp hos tandläkaren. Japp, så spännande blir det idag alltså. Sedan har jag två till tidiga mornar inför semester - yeyy!! Och på fredag kan jag ju dessutom sova på planet så lär inte vara så jobbigt att gå upp då. Är verkligen så redo för semester nu, ska sova i tre dygn innan jag känner mig levande igen haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0