friendly reminder - teen wolf is back!


Hallå har ni sett första avsnittet än?? Jag har på riktigt varit så otaggad att jag nästan glömt att det började igen. Lite trött på nya stora skurkar och nya monster i varje säsong samt trött på deras överanvända slowmotion effekter (haha) och ser nu ca 100&% för karaktärerna. Skulle typ kolla även om de bara drog runt och gjorde ingenting typ. Men avsnittet var bättre än jag trodde. Får se hur resten av säsongen ser ut, är väl lite sad att Dylan inte kommer vara med så mycket. Men samtidigt är det är logiskt eftersom att han varit skadad but still, sad. Ser däremot ut som att vi får mycket av Lydia Martin - YAAAS. Däremot verkar de gå på stydia spåret, blir lite ledsen eftersom att de är mitt brotp men aja. Men nog för mig - vad tyckte ni?? Ni som inte sett kan kolla in avsnittet här

Kommentarer
Postat av: Alva

Har oxå glömt att kolla! Så mkt annat som händer i livet typ.. :)

2016-11-17 @ 12:11:27
URL: http://alvapalvaz.blogg.se/
Postat av: Jossan

Har inte ens sett förra säsongen än, bara några avsnitt som jag inte fatta något av... :O

2016-11-19 @ 13:53:57
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0