I got my pride, my self-respect; need nothing more, want nothing less.

 
Halloj!! Kom hem igår men har inte kunna få varken min mobil eller kamerans minneskort att koppla till datorn och behövde därför starta om datorn. Vilket jag inte pallade igår för jag var svintrött och bara ville se mina serier samt sova haha. Men nu är jag vaken, har spelat in en vlog (omg??!!) och har börjat städa och plocka upp mina saker. Och all min sprit. Hörde jag fest för jag har köpt så himla mycket roligt! Spoken like a true drunk, haha nejdå. Har shoppat massor men mer om det senare i dagens video!! Kommer upp ikväll eller imorgon så stay turned. Ska städa upp resten av mina saker - hur duktig då?? Brukar ha min resväska med saker i över en vecka, om inte mer. Annars är jag ledig idag och ska iväg till stallet. Alex ska med och fota så blir bilder ikväll, yeyy!! 

Kommentarer
Postat av: my

Men hur härligt!!!

2016-11-24 @ 14:25:02
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så härliga bilder! :)

sv: Tack snälla :D

2016-11-24 @ 15:22:33
URL: http://goforfit.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0