but you're kinda hot, so I thought, why not?

 
Bjuder på receptet (gör så simpla saker att en knappt kan kalla det recept men ändå) på min pasta i lördags. Vet inte varför men hade fått för mig att jag ville göra något med keldas ost-sås?? Var väl någon kund som köpte den och jag ba ÅH LÅTER NICE. Använde pasta, keldes pastasås fyra osta, två-tre champinjoner, fetaost och parmesan. För varför inte ha i mer ost än vad det redan finns haha. Brukar bara blanda ner fetaost i varm pasta i vanliga fall och var väldigt sugen på det samt något nytt. Hade även tänkt ha i soja-bacon men gjorde det inte då, dock igår så blandade jag resten av såsen med sojabacon och pasta - så gott!! Men kort och gott så kokade jag pastan, stekte svampen, hällde pasta och såsen i stekpannan och smulade i lite feta-ost samt dränkte i parmesan. För de som säger att man kan ha för mycket parmesan är människor som bara tar upp plats i ditt liv okej haha. Nej men det blev gott, lite salt och peppar senare är det klart att äta. Gillade nog sojabacon versionen bättre kanske så rekomenderar att blanda i det också! 

Kommentarer
Postat av: Ellen - tävlingsryttare

Såg väldigt gott ut!

2016-11-29 @ 17:49:09
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0