sugen att gå på bio??

 
Två filmer jag vill se typ, snarast?? Både Doctor Strange & Fantastic Beasts And Where To Find Them är nog filmerna jag är mest taggad att se i höst. Fun fact när jag, Anna & Thea pratade om dr strange och jag ba "men fan han är ju helt förstörd!! man ser ju bara honom som..." och Anna ropar ut "JA SMAUG!!!". WHAT?? Hahahah!! Ja alltså vi tänkte ju på Sherlock men visst, att han gör rösten till Smaug kanske är det första andra tänker på haha! Och sen är ju allt ifrån Harry Potters värld alltid på kartan. Sen vill man ju också se typ Trolls och Oujia. Älskar skräckisar på bio, eller ah ser ju bara skräckisar på bio eftersom att vi inte kan hålla käften annars. Och trolls bc trolls. Vilka filmer är ni mest taggade på denna höst / har ni sett någon av dessa och i såfall vad tyckte ni?? 

Kommentarer
Postat av: olivia

Jag såg Fantastic beast and where to find them och den var SÅÅ bra! Funderar typ på att se den igen haha <33

2016-11-23 @ 13:02:32
URL: http://oliviawilda.blogg.se/
Postat av: Ellen Gräntz

Så sugen på att se Fantastic Beasts!

2016-11-24 @ 17:50:18
URL: http://ellengrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0