wish I could somehow go back in time and maybe listen to my own advice.

 
Idag har varit en lång söndag ute med kameran i snön! Har fotat både Jennie i stallet och Alex samt hunnit med några bilder på mig och Amigo. Har dessutom massor av bilder från gårdagens foto-promenad i uppsala innan vi fikade och tog lite vin på stationen. Annars är jag galet trött och ska nu poppa lite popcon och äta framför min Buffy rewatch - ska bli så skönt. Hade önskat att jag hade sovmorgon men ska möta hovslagaren i stallet. Äntligen snösulor!! Och bara för det så är det ju plusgrader och snö som smälter för tillfället också haha. Resten av dagen imorgon blir det redigera bilder, fick så himla mycket att göra nu ju! Första bild-omgången på Jennie & Ella från stallet ser ni ovan! Hur snygga?? Nu ska jag typ, sova. Haha sjukt hur trött man kan vara. Har velat sova sedan klockan tre typ. 

Kommentarer
Postat av: my

Åh så fin :D

2016-11-14 @ 14:09:51
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0