you wanna make a point but you keep preachin'

 
Hallå där i snöstormen. För ja, här snöar det faktiskt. Snö blandat slask men ändå, fy fan! Har spöregnat hela dagen och inte varit ljust en sekund - mmm nu är november här. Hatar november så mycket, titta vad fint oktober var liksom?? Nu vill man ju bara ha december, snö som faktiskt ligger kvar på marken och inte slaskar varje dag samt jul. Annars har jobbet rullat på, vi budar på en lägenhet at the moment så flippar varje gång mobilen plingar och har precis käkat en amazing vego-fajitas sallad. Dessa vego-bitar är mina absoluta favoriter, så himla god smak på dem! Salladen består av en vintermix, avocado, mini plommontomater, pesto, fetaost och lite parmesan. Tips tips! Ska nog även käka vego-dumpling i veckan och försöka hinna med en gratäng tillsammans med spenat-falafeln jag köpte för någon vecka sedan. Älskar mat så mycket att jag planerar hela tiden haha! Men nu funderar jag på att gå ut med hundarna och hoppa in i duschen för att jag fryser så mycket. Vad är grejen med att jag kan gå på krogen i endast långärmad klänning, tunn jacka och knästrumpor när jag annars frusit sedan september typ?? Får väl vara onykter hela vintern för drunk aunt Josse blir fan aldrig kall haha! Närå, men skulle behöva spela in en vlog men har inte bestämt mig om jag ska göra det nu eller inte. Blir nog på torsdag eller nått, pallar verkligen inte tvätta håret nu. Höjden av lat alltså haha! 

Kommentarer
Postat av: sandra

gott!

2016-11-02 @ 12:22:45
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0