growing older's like a sickness that you try but can't prevent

 
Vi har varit ute och ridit?? Själva?? I skogen?? Utan att typ dö??? Haha nejdå men börjar känna mig förkyld, har ont i huvudet och var bara så seg imorse. Sedan var ju vädret sååå tråkigt. Helt mörkt och halvregnigt. Hatar detta, är ju så mörkt på morgonen att man tror att det är mitt i natten när larmet ringer? Sen blir det ju typ inte ens ljust någon gång under dagen heller. Värdelöst, har glömt hur solen ser ut. Hur som helst så tog vi och skrittade ut en sväng i skogen! Red inte jättelångt och lullade på i vår egen takt och Amigo var så himla snäll! Hade halsringen på också så att jag kan bromsa i nersförsbackarna utan att störa honom med grimman och han svarade himla bra. Red nästan hela vägen hem genom att använda halsringen - så skönt! Nej så det blev en mysig och positiv start på morgonen. Annars har jag käkat en macka framför brooklyn 99 och ska strax till jobbet. Enda bra med det en dag som denna är ju att jag har en redbull i jobbskåpet - är så redo för vaycay denna helg alltså haha. Kommer säkert bli svinförkyld då istället, vore ju typiskt mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0