I know I'll be fine; that's what they made they made the weekend for.

• bilder från lördagen på några cupcakes •
 
Nej men hallå. Är så himla bra på att planera tid ibland. Känns som jag stressat med blogg osv hela helgen men inget har kommit upp?? Haha. Spelade in en vlog i lördags som jag ville hinna få upp innan jag skulle till stallet och sedan hem för en dusch samt tripp in till stan. Men det tog längre tid än väntat och istället kom inget upp - nice. Men det släppte jag snabbt och hängde hemma hos Elin och sedan blev det en tur till birger med dessa babes! Drack drinkar, dansade, skrattade åt soptunnan på stora torget som sjöng opera och snackade massor av skit helt enkelt. Sedan blev jag väckt efter knappt fyra timmars sömn för att åka med upp till stallet. Sov två timmar till efteråt och sedan segade sig dagen fram tills vi drog iväg på lägenhets visning!! Skriver mer om det senare men damn vad fin och mysig den var. Blir dessutom så gott som granne som flera av mina vänner så vore ju inte helt fel. Avslutade söndagen med en tur till stallet med mamma och kameran samt bio och mys med Thea. Så måste säga att detta var en bra helg med alldeles för lite sömn. Men vafan sova kan man göra när man är död hehe. Har många roliga saker planerade inom närmsta helgerna så är allmänt taggad på livet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0