i need to see you crystal clear; like diamonds in a coal mine

 • året var 2013; året vi flyttade Amigo, året vi inte jobbade hela sommaren, året vi drog med Evelina hit igen, året festerna startade 
• året jag fick en hjärnblödning, året vi kunde åka bil till stugan, året jag hängde med andrea i stallet ca varje dag, året vi startade sommar-festerna 
årets vi började gå ut, året vi fyllde 18, året jag och Amigo började utvecklas på riktigt i ridningen och året vi började hänga med dessa cupcakes •
året vi besökte bråvalla för första gången, året vi lurade med några av mina numera bästa vänner ut i gävles skogar, året vi även tvingade dem umgås med oss 24/7 & året vi firade fredrik med tårta mitt i natten på sin födelsedag. 2013 var helt enkelt ett väldigt bra år som förde många bra människor in i mitt liv. •

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0