no offense but I’m a blessing to this earth


 
Nu är vi mitt uppe i Oktober - tiden för serier, skräckfilmer och allmänt mys!! Och höstens serier har mig inte besviken. Alltså how to get away with murder är ju så sjukt bra?? Kan ju vara ett väldigt partiskt svar eftersom att jag älskar alla karaktärer but still - damn this is good. American Horror Story har en väldigt annorlunda men väldigt spännande säsong och mina små bäbisar (bbt, ng, b99, mf osv, 20 minuters serierna) är ju alltid lika bra. Shameless började ju igår - även om jag såg det förra veckan. Haha. För jag har ingen självkontroll och fick höra att det läckte en vecka tidigare. Som när jag sa att jag inte skulle bingea Orange Is The New Black eller de tre avsnitt som Game of Thrones läckte. Huh. Men gillade första avsnittet, tror jag börjat komma över the loss of Mickey och börjat uppskatta serien igen. Sen har vi Scream Queens som jag bara älskar?? Vet inte ens varför, är ju inte direkt quality content men ändå så ja?? Den är bara så udda och episk, i don't know. Dessutom är jag fyra avsnitt in på Luke Cage och är väldigt nöjd! Fått höra att den var lite små seg i början men tycker typ bara det gällde 1,5 avsnitt innan den drog igång som fan?? Så spännande ju!! Lite seg i vissa scener så vill gärna se när jag inte kan plocka upp mobilen men det som är bra - damn!! Det är bra. Nej så mitt serie-liv rullar ju på. Hur går det med erat?? Haha. Nej men vilka serier tycker ni rockar denna höst??
 
Måndag: Shameless, Agens of S.H.I.E.L.D
Tisdag: Big Bang Theory
Onsdag: New Girl, Brooklyn 99, Scream Queens
Torsdag: American Horror Story, Modern Family
Fredag: How To Get Away With Murder
+ On The Side: Luke Cage
Supergirl: 10 Oktober
Jane The Virgin: 17 Oktober
Grimm: 28 Oktober
Please Like me: 9 November
Teen Wolf: 15 November

Kommentarer
Postat av: Elin Ringqvist

Har du inte hört att mickey kommer tillbaka den här säsongen!!! alltså om han bara är med i något avsnitt och de förstör ännu mer så (ง'̀-‘́)ง kan han inte bara få lite happiness

Svar: JOOOO SÅKLART!! så taggad men ändå inte, är rädd att det ska fucka allt upp ännu mer D: D: BUT SOM HAPPY TO SEE HIS FACE THO
Josäfin

2016-10-04 @ 12:37:35
URL: http://ringqvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0