you were a vision in the morning when the light came through

 
Halloj! Blev en tur till Matilda idag för lite bilder. Han bli rätt så sent så bilderna är rätt mörka, men ändå. Var ju så sugen på att fota! Först blev det lite ridbilder med Jacob samt en liten promenad med Wanda efteråt. Försökte byta Amigo mot Jacob men det gick sådär haha! Så sjukt fin häst, både till utseende och personlighet. Fröjd att fota verkligen! Så nu har jag lite nya bilder att visa igen, perfekt till helgen när vi ska bort. Ska försöka med att spela in en vlog ikväll innan jag ska dra iväg för att se American Horror Story med Thea & Erika. Annars så är det som vanligt, mamma sa att hon skulle ta Amigo imorgon så att Poyo skulle hinna färga mitt hår haha! Hon vägrar ha min utväxt på alla fina familjebilder alltså. Aja, bara bra för det behöver verkligen färgas. Kan alla som har svårt att få bort sin röda färg bara byta hår med mig?? Jag vill ju att det ska vara rött och inte brunt haha! Aja, time to get to work - vlog dags!! Ingen utväg!! Ska bara försöka få mitt även otvättade hår att se respektabelt ut om det ens går..

Kommentarer
Postat av: my

ÅÅÅÅÅH SÅ SNYGG!

2016-10-20 @ 23:36:17
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0